2013年11月1日 星期五

四樓厨房

難忘 - R小姐生日會
2011年8月13日上午4:43公開累積瀏覽 34 3



花名:皇后
生日會,好多人都開過,但一個既驚又喜的,我也是第一次!
由高小姐叫我錄音,對R小姐的一些話或唱生日歌的那天,一個月內大家都保守秘密。最難得連女兒也一起守呢個秘密。
我同她說:契媽快生日了, 我們一起唱一隻生日歌,好嗎?
女兒:好,但你做口形我唱就得了!!因為我的聲音不好聽!!
直到當日,我一直忙返大陸,難得仲可以滕出一丁點時間做小碟呢個菜!女兒又答應不說出我們靜靜地去契媽家煮餸和装飾,真是萬分感動,當日女兒就陪我去約契high tea, 再好等其他人一起去主角家。
一切都十分順利,主角都相信當日晚上去吃西貢海鮮餐!
門一開,一個驚訝的表情!!!非墨能形容!!
希望睇到的人唔會說我太遲了。


海鮮盤


四小碟


英俊的開蚝哥哥


高妹春卷


美人大蝦


呢個一吃難忘的豬肋骨


海鮮湯


好好柚子蛋糕


呢個好似米奇老鼠的蛋糕 - 紅梅慕士

沒有留言:

張貼留言